Regulamin
REGULAMIn sklepu Internetowego
www.tagless.pl
•
POSTANOWIENIA OGÓLNE
• Poniższy REGULAMIN określa:
• zasady działania Sklepu Internetowego www.tagless.pl prowadzonego pod
adresem www.tagless.pl prowadzonego przez Unique Labels spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie (31-153) przy ul. Szlak 77/222, KRS:
0000788287, NIP: 9542804886 REGON: 383452797, kapitał zakładowy: 5.000 zł, w
tym zawierania umów sprzedaży, zasady dostawy Towarów, uprawnienia Klientów
związane ze sprzedażą konsumencką (w tym prawo odstąpienia od umowy) jak
również zasady reklamacji Towarów.
• Warunki
świadczenia usług drogą elektroniczną, o których mowa w art. 8 ust. 1 ustawy o
świadczeniu usług drogą elektroniczną, a w tym w szczególności:
• Zakres
oraz warunki świadczenia usług drogą elektroniczną,
• Zasady
korzystania z udostępnionych Klientom funkcjonalności w ramach działalności
Sklepu Internetowego, w tym w szczególności prawa i obowiązki Klientów oraz Sprzedawcy
w tym zakresie
• Regulamin skierowany jest do Klientów korzystających ze Sklepu
Internetowego, Usług Elektronicznych lub zawierających Umowy Sprzedaży (z
wyjątkiem pkt. IX Regulaminu, który skierowany jest wyłącznie do Klientów
będących Konsumentami).
• W
związku ze świadczeniem usług elektronicznych w ramach funkcjonowania Sklepu
internetowego, Sprzedawca zobowiązuje się do:
• Zagwarantowania
Klientom pełnej dostępności niniejszego Regulaminu, w tym zapewnienie
możliwości jego pobrania, odtworzeni oraz utrwalenia za pomocą stosowanego
przez Użytkownika systemu informatycznego.
• Świadczenia
usług drogą elektroniczną zgodnie z treścią Regulaminu, ustawą o świadczeniu
usług drogą elektroniczną oraz z uwzględnieniem przepisów RODO.
• Udostępnić
bezpłatnie Klientom Regulamin do zapoznania się przed rozpoczęciem świadczenia
usług drogą elektroniczną.
• Przed
przystąpieniem do korzystania ze Sklepu internetowego, Klient jest zobowiązany
do zapoznania się z postanowieniami Regulaminu oraz – po jego akceptacji – do
przestrzegania jego postanowień. W szczegolności – w chwili rejestracji Konta w
Sklepie, Klient jest zobowiązany złożyć oświadczenie o zapoznaniu się z treścią
Regulaminu poprzez zaznaczenie odpowiednio widocznego pola w Formularzu
Rejestracyjnym, Formularzu Zamówienia, formularzu subskrypcji Newslettera oraz
Formularzu Kontaktowym przy oświadczeniu o treści: “Zapoznałem się i
akceptuję Regulamin sklepu internetowego __ “ .
• Brak
zapoznania się z Regulaminem i brak jego akceptacji uniemożliwia korzystanie ze
Sklepu i dokonywanie w nim zakupów.
• Postanowienia
Regulaminu, które nie zostały udostępnione w sposób wskazany w ust. 3 lit. A
powyżej nie są wiążące dla Klientów.
• Informacje
udostępnione w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a
jedynie mają charakter zaproszenia do zawarcia przez Klienta Umowy sprzedaży.
•
DEFINICJE
Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie, pisane zarówno z małej jak i
dużej litery, mają następujące znaczenie:
• CENA – wartość wyrażona w złotych polskich
jaką Klient jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy za zakupiony Produkt. Cena nie
zawiera kosztów dostawy.
• DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z
wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
• KLIENT– każdy podmiot, który dokonuje zamówienia
w ramach Sklepu
• KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca z
przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową
• KONTO UŻYTKOWNIKA – Usługa Elektroniczna, umożliwiająca
Klientowi korzystanie z dodatkowych funkcjonalności (w szczególności
zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Klienta do wysyłki
Produktów, śledzenie statusu Zamówienia, dostęp do historii Zamówień). Klient
uzyskuje dostęp do Konta za pomocą Loginu i hasła po dokonaniu rejestracji na
stronie Sklepu.
• KOSZYK – element oprogramowania Sklepu, w którym
widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu a także istnieje możliwość
ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości Produktów
• LOGIN – adres e-mail Klienta podany w ramach
Sklepu podczas tworzenia Konta używany każdorazowo do logowania się na koncie
• NEWSLETTER – informacje wysyłane przez SKLEP na
podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, za jego wyraźną zgodą, dotyczące
w szczególności Produktów i działalności Sklepu
• PRODUKT – prezentowany w Sklepie towar. Produkty
prezentowane na stronie __ są fabrycznie
nowe.
• RODO - Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych)
• SKLEP INTERNETOWY (SKLEP) – serwis
internetowy prowadzony pod adresem __.
• SPRZEDAWCA – Unique Labels spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie (31-153) przy ul. Szlak 77/222, KRS:
0000788287, NIP: 9542804886 REGON: 383452797, kapitał zakładowy: 5.000 zł.
• UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów
Kodeksu Cywilnego, zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z wykorzystaniem
środków porozumiewania się na odległość. Umowa Sprzedaży określa w
szczególności Produkt, Cenę, koszty wysyłki oraz inne istotne warunki.
• USŁUGA ELEKTRONICZNA – świadczenie usług drogą elektroniczną w
rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), przez Sprzedawcę
na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zgodnie z Umową o Świadczenie
Usług. W zakresie, w jakim usługi są świadczone przez podmioty współpracujące
ze Sprzedawcą, odpowiednie postanowienia dotyczące zasad korzystania z tych
usług znajdują się w regulaminach dotyczących świadczenia usług przez te
podmioty.
• USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA (USTAWA)
– ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze
zm.)
• ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta wyrażające
bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży określające w szczególności ilość i
rodzaj Produktów jakie zamierza kupić Klient
•
OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
ELEKTRONICZNYCH
• W ramach funkcjonowania Sklepu internetowego, Sprzedawca świadczy
nastęujące usługi elektroniczne:
• Formularz Rejestracyjny
• Formularz Zamówienia
• Formularz Kontaktowy
• Konto użytkownika
• Newsletter
• Klient
ma możliwość korztsrania z usług elektronicznych, wskazanych w ust. 1 powyżej
na podstawie Regulaminu, jeżeli posiada:
• dostępu
do urządzenia końcowego, które umożliwia korzystanie z Internetu i dostęp do
sieci
• dostęp
do przeglądarki internetowej w aktualnej wersji umożliwiającej wyświetlanie
stron internetowych z włączoną obsługą Javascript oraz obsługą plików „cookies”
oraz innych podobnych technologii,
• adres
email.
• Podczas korzystania ze Sklepu internetowego, Klient jest zobowiazany
korzystać z usług elektronicznych w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami
oraz bez naruszania dóbr osobistych Sprzedawcy lub osób trzecich. Ponadto
Klient powinien powstrzymać się od publikacji lub przesyłania treści obraźliwych,
sprzecznych z prawem, jak również stanowiących naruszenie praw autorskich lub
wizerunku osób trzecich, od wykorzystania usług świadczonych drogą
elektroniczną do publikacji reklam oraz innych informacji o charakterze
komercyjnym, w tym w szczególności poprzez rozpowszechnianie niezamówionej
informacji handlowej, jak również podejmowania jakichkolwiek innych działań,
mogących utrudniać lub zakłócać funkcjonowanie Sklepu internetowego.
• Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usług
elektronicznych w przypadku:
• Naruszenia
Regulaminu lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa przez Klienta.
• Podania
przez Klienta błędnych lub nieprawdziwych danych, w tym w szczególności danych
niezbędnych do realizacji Umowy sprzedaży,
• Podejmowania
przez Klienta działań zakłócających działanie Sklepu internetowego, w tym
korzystanie z niego przez innych Klientów,
• Tymczasowego
lub stałego zaprzestania świadczenia usług drogą elektroniczną z uwagi na
konserwację lub modyfikacje Sklepu.
• Świadczenie
drogą elektroniczną usług, wskazanych w ust. 1 powyżej, jest bezpłatne.
• Sprzedawca
zastrzega, że z uwagi na publiczny charakter Internetu, używanego również do
połączenia ze Sklepem, jak również przesyłania danych, w tym poczty
elektronicznej, świadczenie usług droga elektroniczną może wiązać się ze
standardowym ryzykiem, które Klient akceptuje. W związku ze szczególnym
charakterem możliwych zagrożeń, Sprzedawca nie gwarantuje pełnego
bezpieczeństwa użytkowania Sklepu. W celu minimalizacji ryzyka i podniesienia
poziomu bezpieczeństwa, Sprzedawca zaleca Klientom stosowanie środków ochrony
urządzeń końcowych, z którym Klienci korzystają do przeglądania i dokonywania
zakupów w Sklepie, w tym poprzez wprowadzenie mechanizmów kontroli dostępu do
tych urządzeń, instalację oprogramowania antywirusowego, aktualizacje systemu
operacyjnego, jak również podłączanie urządzeń końcowych wyłącznie do
wiarygodnych sieci bezprzewodowych.
• Sprzedawca
zobowiązuje się zapewnić funkcjonowanie własnego systemu informatycznego,
pozwalające na korzystanie z Usług elektronicznych w sposób uniemożliwiający
dostęp osób trzecich do treści informacji składających się na świadczone
usługi.
• Sprzedawca
nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępie do usług, powstałe w wyniku
niezbędnych działań technicznych i administracyjnych, zakłócenia w działaniu
sieci Internet, dostawy sieci Internet oraz przerwy w dostępie do usług w
przypadkach wywołanych siłą wyższą, orazzaprzestanie świadczenia usług wobec
Klientów, którzy dopuścili się naruszenia niniejszego Regulaminu. Ponadto
Sprzedawca nie odpowiada za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek korzystania
przez Klientów z usług świadczonych drogą elektroniczną w sposób sprzeczny z
Regulaminem oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego, skutki wynikłe z
podania przez Klienta nieprawdziwych, nieprawidłowych lub niekompletnych
informacji, za skutki podania danych osób trzecich bez ich zgody lub wiedzy. W
zakresie podania danych, o którym mowa w zdaniu poprzednim, wyłączną
odpowiedzialność ponosi Klient.
• Sprzedawca
nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za szkodę powstałą wskutek
uniemożliwienia dostępu do danych w przypadku otrzymania przez Sprzedawcę
urzędowego powiadomienia o tym, że przechowywane treści mają charakter
bezprawny, a dane te zostały dostarczone Sprzedawcy przez Klienta, jak również
uniemożliwienia dostępu do tych danych.
• W przypadku
powstania szkody w zakresie świadczenia usług elektronicznych, każde ze stron
umowy o świadczenie tych usług, zawartej na podstawie niniejszego Regulaminu,
ma obowiązek naprawienia szkody, którą druga strona poniosła wskutek
niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z Regulaminu,
za wyjątkiem sytuacji w których niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zobowiązań wynikających z Regulaminu wynika z okoliczności, za które żadna ze
stron nie ponosi odpowiedzialności.
•
USŁUGI ELEKTRONICZNE
• Usługa
Formularz rejestracyjny polega na udostępnieniu Klientom modułu Sklepu
pozwalającego na rejestrację i założenie Konta użytkownika. Z usługi Formularz rejestracyjny może
skorzystać każdy Klient, który wprowadzi dane wymagane do rejestracji tj. imię,
nazwisko, adres email, oraz hasło. W tym celu Klient jest zobowiązany do
skorzystania z formularza udostępnionego przez Sprzedawcę w Sklepie
internetowym. Po wypełnieniu formularza
i przesłaniu go do Sprzedawcy, Klient otrzyma za pomocą wiadomości email
wysłanej na adres wskazany w formularzu link aktywacyjny do konta, w celu
potwierdzenia faktu rejestracji i ewentualnego uzupełnienia dalszych danych
niezbędnych dla prawidłowego wykonania Umowy sprzedaży.
• Umowa
o świadczenie usługi elektronicznej w postaci udostępnienia Klientom Formularza
Rejestracji jest zawierana na czas określony i ulega rozwiązaniu z chwilą
autoryzacji konta, która polega na kliknięciu przez Klienta w link przesłany w
wiadomości email przesłanej przez Sprzedawcę w celu weryfikacji adresu email
Klienta.
• Usługa
Formularz zamówienia polega na udostępnieniu Klientom modułu
umożliwiającego złożenie Zamówienia bez konieczności uprzedniej rejestracji. Z
usługi Formularz zamówienia może skorzystać każdy Klient, który wprowadzi dane
wymagane do realizacji zamówienia tj., imię, nazwisko, adres email, numer
telefonu oraz adres dostawy oraz adres
zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres
dostawy). W przypadku, gdy Klient jest przedsiębiorcą, wymagane jest
podanie numeru NIP. Ponadto w Formularzu zamówienia Klient dokonuje wyboru
formy płatności oraz formy dostawy Produktów. Po wypełnieniu Formularza
zamówienia Sprzedawca potwierdza fakt złożenia Zamówienia poprzez wysłanie
wiadomości email na adres wskazany w formularzu.
• Umowa
o świadczenie usługi w postaci składania Zamówień bez odrębnej Rejestracji i
zakładania Konta Użytkownika za pośrednictwem Formularza zamówienia jest
zawierana na czas oznaczony niezbędny do realizacji Zamówienia i ulega
rozwiązaniu z chwilą doręczenia Produktu Klientowi.
• Usługa
prowadzenia Konta Użytkownika w Sklepie jest udostępniania Klientowi po
potwierdzeniu dokonania rejestracji za pomocą Formularza rejestracyjnego na
zasadach opisanych w Regulaminie. Usługa polega na udostępnieniu Klientowi
modułu w ramach Sklepu, obejmującego m.in. możliwość zarządzania danymi
Klienta, podanymi podczas rejestracji w Sklepie, podgląd stanu realizacji
zamówień, w tym historii zrealizowanych zamówień.
• Umowa
o świadczenie usługi elektronicznej prowadzenia Konta Użytkownika jest zawierana
na czas nieokreślony i może zostać rozwiązana w każdym czasie na żądanie
Klienta wyrażone w jakiejkolwiek formie, w tym poprzez wysłanie wiadomości
email lub skorzystanie z funkcji „Usuń konto” dostępnej w module „Konto
użytkownika”. Po otrzymaniu żądania, Sprzedawca usunie dane z Konta
użytkownika, z tym zastrzeżeniem, że dane dotyczące zrealizowanych zamówień
mogą podlegać archiwizacji i przechowywaniu przez Sprzedawcę do czasu upływu
terminów przedawnienia roszczeń związanych z zawartymi Umowami Sprzedaży.
• Usługa
Formularz kontaktowy polega na umożliwieniu Klientom skierowania do
Sprzedawcy wiadomości email za pośrednictwem Sklepu i wymaga podania przez
Klienta adresu email oraz imienia i nazwiska w celu skierowania do Klienta
odpowiedzi na zapytanie przesłane poprzez Formularz. Umowa o świadczenie usługi
elektronicznej formularza kontaktowego jest zawierana na czas oznaczony do
czasu udzielenia odpowiedzi na zapytanie Klienta.
• Usługa
Newsletter jest udostępniania Klientowi, który wprowadzi do formularza
subskrypcyjnego swój adres email. Formularz subskrypcyjny został udostępniony
na __ części głównej strony Sklepu. Po dokonaniu zapisu, Klient otrzyma za
pośrednictwem wiadomości email link potwierdzający subskrypcję, który należy
aktywować poprzez kliknięcie w ten link. Umowa o świadczenie usługi Newsletter
zostaje zawarta z chwilą aktywacji subskrypcji.
• Umowa
o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newslettera jest zawierana na czas
nieokreślony i może zostać rozwiązana w każdym czasie na żądanie Klienta,
wyrażone poprzez kliknięcie w link odwołujący subskrypcję Newslettera zawarty w
każdej wiadomości email zawierającej Newsletter wysyłany na adres email
wskazany przez Klienta w formularzu subskrypcyjnym.
• Jeżeli
Sprzedawca zaprzestanie świadczenia którejkolwiek z usług elektronicznycch,
dane osobowe Klienta zostaną usunięte z bazy danych Sprzedawcy niezwłocznie,
nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania żądania skutkującego
usunięciem danych, złożonego zgodnie z postanowieniami Regulaminu. Sprzedawca
każdorazowo powiadomi Klienta o usunięciu jego danych ze swojej bazy.
• Niezależnie
od postanowień niniejszego pkt. IV, umowa o świadczenie usług elelktronicznych
może zostać rozwiązana przez każdą ze Stron w każdym czasie i bez podania
przyczyn, w tym w szczególności Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o
świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta oświadczenia
o wypowiedzeniu na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta podczas
Rejestracji.
•
ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
• Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta Użytkownika.
• Dokonanie
zakupu w Sklepie nie wymaga Rejestracji i założenia Konta Użytkownika. Możliwe
jest zarówno złożenie przez Klienta jednorazowego zamówienia bez Rejestracji,
jak też składanie zamówień za pomocą Konta Użytkownika.
• Przy
złożeniu zamówienia Klient musi posiadać adres email, niezależnie od tego, czy
dokonuje Zamówienia poprzez Konto Użytkownika czy też bez rejestracji poprzez
Formularz Zamówienia. Nadto w przypadku wyboru opcji dostawy do paczkomatu za
pośrednictwem InPost Paczkomaty Sp. z o.o., klient powinien posiadać aktywny
numer telefonu, który jest niezbędny dla prawidłowej realizacji dostawy.
• W przypadku, jeżeli Klient chce założyć w Sklepie Konto użytkownika,
konieczne jest dopełnienie procedury rejestracji Klienta za pomocą Formularza
Rejestracyjnego oraz podanie w nim danych, o których mowa w pkt. IV ust.1
powyżej. W czasie Rejestracji ponadto Klient może zapoznać się z Regulaminem,
oraz udzielić Sprzedawcy zgody na przetwarzanie danych osobowych Klienta w
celach merketingowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego oświadczenia w
Formularzu Rejestracyjnym. Udzielenie zgód marketingowych nie stanowi warunku
dokonania rejestracji w Sklepie.
• Rejestracja wymaga potwierdzenia przez Klienta poprzez kliknięćie w link
aktywacyjny, który jest przesyłany przez Sprzedawcę po wypełnieniu Formularza
rejestracyjnego.
• Klient może dokonać zamówienia zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt. VI
poniżej.
• W przypadku dokonania Rejestracji, konieczne jest wypłenienie Formularza
Rejestracyjnego
•
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
• Składanie zamówień na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu
możliwe jest albo po założeniu Konta albo poprzez podanie niezbędnych danych
osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania
Konta.
• Koszyk zapamiętuje informacje o Produktach wybranych przez Klienta
również po zakończeniu sesji przeglądarki, jednak nie służy do rezerwacji
Produktów.
• Sprzedawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia za pośrednictwem
Sklepu Internetowego w następujący sposób:
• Klient dodaje wybrane Produkty do Koszyka po czym przechodzi do
formularza Zamówienia.
• Klient loguje się lub wybiera możliwość zrobienia zakupów bez rejestracji
i wypełnia formularz zamówienia z danymi do wysyłki
• Klient wybiera jeden z oferowanych sposobów dostawy.
• Klient wybiera sposób zapłaty Ceny i kosztów dostawy.
• w celu otrzymania faktury Klient zaznacza odpowiednie pole i podaje dane,
faktury wysyłane są w formie elektronicznej w momencie otrzymania zamówienia
przez Klienta
• Klient przesyła Sprzedawcy Zamówienie klikając przycisk ‘zamawiam z
obowiązkiem zapłaty’. W przypadku Klienta, który zakłada konto na etapie
składania Zamówienia wymagana jest akceptacja Regulaminu.
• W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku
'zamawiam z obowiązkiem zapłaty' Klient ma możliwość samodzielnej zmiany
wprowadzonych danych poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z Koszyka.
• w zależności od wybranego sposobu zapłaty, Klient może zostać
przekierowany do stron zewnętrznego dostawcy usług płatniczych (przelewy24,
PayPal), w celu dokonania płatności;
• Sklep w odpowiedzi na Zamówienie niezwłocznie wysyła do Klienta wiadomość
elektroniczną z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia i przyjęciem oferty
składanej przez Klienta bądź informację o braku możliwości jej przyjęcia.
Sprzedawca przesyła Klientowi potwierdzenie warunków Umowy na podany przez
Klienta adres e-mail.
• Na końcową kwotę do zapłaty dla Klienta składa się cena za Produkt oraz
koszt dostawy o którym klient jest informowany na stronach Sklepu i w trakcie
składania Zamówienia.
• Główne cechy świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz
sposobu porozumiewania się z Klientem są określone na stronie każdego Produktu,
w tym w szczególnosci informacje o szczegółowych właściwościach,
składzie, zasadach konserwacji, dostępności w magazynie oraz cenie i czasie
dostawy
• Ceny w Sklepie podane są w polskich złotych i są cenami brutto
(uwzględniają podatek VAT).
• Promocje obowiązujące w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu i nie
dotyczą artykułów przecenionych, o ile warunki Promocji wyraźnie nie stanowią
inaczej.
• Z chwilą potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez
Sprzedawcę zostaje zawarta Umowa Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
•
SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
• Klient wskazuje sposób płatności w chwili składania Zamówienia.
Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy
Sprzedaży:
• za pobraniem przy odbiorze przesyłki;
• przelew bankowy
• szybki przelew i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem upoważnionych
serwisów (przelewy 24 oraz PayPal);
• W przypadku wyboru przez Klienta płatności elektronicznych albo płatności
kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 48h
dni od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży. O oczekującej płatności Klient
zostanie powiadomiony wiadomością e-mail na 8h przed zakończeniem czasu
rezerwacji, w której będzie znajdował się link przekierowujący Klienta do
dokończenia płatności lub anulowania zamówienia. Nieuiszczenie płatności,
pomimo upływu terminu, jest warunkiem rozwiązującym Umowę Sprzedaży. Klient
może również we wskazanym terminie anulować Zamówienie bez ponoszenia
konsekwencji.
• W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze
przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
Odmowa odbioru Produktu, pomimo wyznaczenia dodatkowego odpowiedniego terminu,
jest warunkiem rozwiązującym Umowę Sprzedaży. Klient może również we wskazanym
terminie anulować Zamówienie bez ponoszenia konsekwencji.
• W przypadku braku płatności Klient jest informowany o anulowaniu
zamówienia za pomocą wiadomości email skierowanej na adres email wskazany w
zamówieniu.
• Sprzedawca może ograniczyć możliwość zamawiania przesyłek za pobraniem,
jeżeli Klient przy poprzednim Zamówieniu odmówił odbioru Produktu.
•
KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU
• Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i
wybranych krajów europejskich.
• Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży
stanowi inaczej.
• Koszty dostawy Produktu są wskazywane Klientowi w zakładce „Wysyłka i
dostawa” na Stronie Internetowej Sklepu oraz w momencie składania Zamówienia.
Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru
Produktu:
• przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa
• przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa
• odbiór w Paczkomacie Inpost, odbiór w Paczkomacie Inpost za pobraniem
• Czas
realizacji Zamówienia wynosi __. Szczegółowa informacja o czasie dostawy jest
podawana w momencie złożenia przez Klienta Zamówienia w module wyboru opcji
dostawy.
• Na łączny termin oczekiwania na otrzymanie przez Klienta Produktu (termin
dostawy) składa się czas przygotowania Zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę
oraz czas doręczania Produktu przez przewoźnika.
• Czas przygotowania Zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę jest liczony
jest od dnia:
• uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy - w
przypadku wyboru przez Klienta przelew, sposobu szybki przelew lub kartą
płatniczą,
• zawarcia Umowy Sprzedaży – w przypadku wyboru przez Klienta sposobu
płatności za pobraniem
• Do powyższego czasu należy doliczyć czas doręczania Produktu przez danego
przewoźnika, który uzależniony jest od wybranej przez Klienta formy dostawy.
•
W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia w
podanym terminie, Użytkownikowi zostanie zaproponowany nowy termin realizacji
Zamówienia lub możliwość odstąpienia od Umowy sprzedaży.
• Klient,
będący konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu Cywilnego, w trakcie
odbioru przesyłki, ma prawo do sprawdzenia czy opakowanie nie uległo
uszkodzeniu mechanicznemu i czy jest kompletne. W przypadku stwierdzenia
uszkodzenia lub niekompletności przesyłki, Klient powinien sporządzić Protokół
Szkody w obecności pracownika firmy kurierskiej. Protokół powinien wówczas być
przygotowany w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, podpisanych przez Klienta
oraz pracownika firmy kurierskiej.
• Klient,
niebędący konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu Cywilnego, zobowiązany
jest do sprawdzenia czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu mechanicznemu i czy
jest kompletne. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub niekompletności
przesyłki, obligatoryjne jest sporządzenie Protokołu Szkody, spełniającego
warunki opisane w ust. 6 powyżej.
• Sporządzony
przy odbiorze przesyłki Protokół Szkody jest podstawą postępowania
reklamacyjnego.
• Do
przesyłki Sprzedawca – zależnie od wskazania Klienta w tym zakresie – dołącza
dokument sprzedaży w postaci paragonu lub faktury VAT.
•
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
• Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni
odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
• Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dnia dostarczenia
Produktu Konsumentowi lub innej, wskazanej przez niego, osobie innej niż
przewoźnik.
• Do zachowania terminu, o którym mowa w ust. 2, wystarczy wysłanie przez
Konsumenta oświadczenia Sprzedawcy przed jego upływem. Konsument może złożyć
jakiekolwiek jednoznaczne oświadczenie, w którym poinformuje o swoim
odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie
oświadczenia przed jego upływem.
• Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży może zostać złożone na
przykład:
• w formie papierowej z wykorzystaniem formularza odstąpienia załączonego
do każdego zamówienia, dostępnego również w zakładce ‘szczegóły zamówienia’
oraz w jako załącznik do Regulaminu, na adres Unique Labels Sp. z o.o., ul.
Szlak 77/222, 31-153 Kraków;
• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
__.
• W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za
niezawartą.
• Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić
konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy
Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez
Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w
Sklepie Internetowym). W przypadku przesyłki wieloprzedmiotowej jej koszt jest
zwracany w momencie zwrotu ostatniego Produktu.
• Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu
otrzymania zwracanego Produktu.
• Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu
płatności, jakiego użył Konsument a w przypadku płatności za pobraniem –
przelewem na podane konto bankowe.
• Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od
dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży, zwrócić Produkt Sprzedawcy. Do
zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument
może zwrócić Produkt na adres: Unique Labels Sp. z o.o., ul. Dojazdowa 4, 30-105 Kraków.
• W
przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu, koszty zwrotu Produktu na adres
Sprzedawcy ponosi Klient.
• Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu
będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
•
RĘKOJMIA I REKLAMACJA PRODUKTU
• Sprzedawca
jest zobowiązany dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad fizycznych i
prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta za wady Produkt
(rękojmia).
• Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli
sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w
przepisach ustawy Kodeks Cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych
Kodeksu Cywilnego.
• Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może:
• złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny, obniżona cena powinna pozostawać w
takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą
pozostaje do wartości Produktu bez wady;
• żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca
jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunąć wadę bez
nadmiernych niedogodności dla Klienta;
• żądać odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna
• W
przypadku skorzystania przez Klienta z uprawnień z tytułu rękojmi za wady,
Klient ma obowiązek dostarczyć wadliwy Produkt na adres Sprzedawcy. Jeżeli
Klient jest Konsumentem, koszt dostawy Produktu pokrywa Sprzedawca.
• Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie
stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Produktu Klientowi.
Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu na wolny od wad przedawnia się
z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku zakupu
Produktu przez Konsumenta – bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się
przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym. W
stosunku do Przedsiębiorców Sprzedający wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu
rękojmi.
• Reklamacja może zostać złożona przez Klienta mailowo, na adres email
tagless.hr@gmail.com z załączonym zdjęciem wady – bez odsyłania produktu. Jeśli
wada nie jest widoczna na zdjęciu konieczne jest dostarczenie Produktu do
Sprzedawcy. Reklamacja może być również złożona pisemnie na adres: Unique
Labels Sp. z o.o., ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków. Przykładowy formularz
reklamacyjny dostępny jest na dole strony.
• W opisie reklamacji należy podać rodzaj, czas i okoliczności wystąpienia
wady, preferowany sposób rozstrzygnięcia reklamacji oraz dane kontaktowe
składającego reklamację.
• Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie
później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
• Sprzedawca może zaproponować inny, niż wskazany przez Klienta, sposób
rozstrzygnięcia reklamacji jeżeli opcja wskazana przez Klienta byłaby
niemożliwa do zrealizowania lub wymagałaby nadmiernych kosztów
•
REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG
ELEKTRONICZNYCH
• Klient
jest uprawniony do złożenia reklamacji w sprawach związanych ze świadczeniem
usług elektronicznych objętych Regulaminem. W treści reklamacji należy wskazać
w szczególności:
• adres
elektroniczny (email) Klienta,
• opis
problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.
• Reklamacje
nie zawierające danych wskazanych w ust. 1 powyżej zostaną pozostawione bez
rozpoznania.
• Reklamacje
Użytkowników należy kierować do Sprzedawcy na adres jego siedziby, tj. ul.
Szlak 22/777, 31-153 Kraków, lub na adres elektroniczny: tagless.hr@gmail.com
• Reklamacje
będą rozpatrywane w terminie 14 dni od ich otrzymania przez Sprzedawcę,
najpóźniej w terminie 14 dni od dnia wyjaśnienia okoliczności niezbędnych do
ich załatwienia. Sprzedawca poinformuje Klienta niezwłocznie o sposobie załatwienia
reklamacji za pośrednictwem adresu elektronicznego wskazanego w treści
reklamacji.
•
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA
REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
• Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta
z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz
zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach
internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami
internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
• http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
• http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
• http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
• Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
• Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o
rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą,
• Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora
Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o
wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu
między Konsumentem a Sprzedawcą.
• Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu
między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego
(miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań
statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów,
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
• Klient
jest uprawniony do skorzystania również z alternatywnych metod rozstrzygania
sporów, w tym mediacji. Listy mediatorów oraz ośrodków mediacji są udostępniane
przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.
• Ponadto
Konsument może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy ODR, służącej
do pozasądowego rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, dostępnej pod
adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
•
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
• Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem
Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
• Dane osobowe Klientów są przetwarzane na zasadach opisanych szczegółowo w
Polityce Prywatnosci.
•
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
• Regulamin obowiązuje od dnia __ roku.
• Umowy zawierane przez Sprzedawcę zawierane są w języku polskim.
• Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z
ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i
dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień
niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co
najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem, poprzez publikację nowej treści Regulaminu na
stronach internetowych Sklepu.
• W
przypadku braku akceptacji przez Klienta nowej wersji Regulaminu, Klient jest
proszony o poinformowanie o tym Sprzedawcy. Brak akceptacji Regulaminu skutkuje
rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi Konta użytkownika.
• Zamówienia
przyjęte przez Sprzedawcę przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu, będą
realizowane na podstawie Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w dniu ich
zgłoszenia.
• Prawem
właściwym dla rozstrzygania sporów powstałych w związku z niniejszym
Regulaminem jest prawo polskie.
• W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego;
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta,
ustawy o ochronie danych osobowych.
• Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie pod następującym
adresem URL www.tagless.pl skąd Klienci mogą w każdym czasie przeglądać, a
także sporządzić jego wydruk.
Formularz odstąpienia od umowy:
OŚWIADCZENIE
O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Do:
Unique Labels spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie,
ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków,
Dane kupującego:
- imię i nazwisko: …………………………………..
- adres do doręczeń: ………………………………..
- numer telefonu/email: ………………………………
Data zawarcia umowy/odbioru przesyłki: …………………………………..
Data złożenia oświadczenia: ……………………………………………..
Niniejszym oświadczam, ze odstępuję od umowy sprzedaży
następujących produktów:
…………………………………………………………………………………………….
(proszę
wymienić wszystkie zakupione produkty)
Podpis konsumenta: ………………………………………..*
*Jeżeli formularz jest kierowany do sprzedawcy w formie
papierowej.
Pouczenie o odstąpieniu od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w
terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni
od dnia w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy (np.
umowy sprzedaży, umowy dostawy lub umowy o dzieło będące rzeczą ruchomą) w
którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż
przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą
Państwo poinformować nas o swojej
decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia
(na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną) na adres:
Unique Labels spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie,
ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków
Email: tagless.hr@gmail.com
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia
od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy,
aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu
prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy
Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia
rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa
sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany
przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia,
w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa
odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych
sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji,
chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym
przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu
otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w
zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej
Zakupione rzeczy prosimy odesłać na adres:
Unique Labels Sp. z o.o., ul. Dojazdowa 4, 30-105 Kraków
niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od
dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.
Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed
upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu
rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości
rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.