Najczęstsze pytania

 

ROZMIARY Różni producenci-różne rozmiarówki. Wg. jednej marki nosisz 38 wg. innej 40, znasz to? Aby ułatwić Ci wybór właściwego, na stronie podajemy rozmiary wg. TAGLESS. Przy części asortymentów podajemy również tabele rozmiarów.

 

METKI  Filozofia TAGLESS skupia się na korzyściach klientów stawiając temat marki i metki na dalszym planie. Dlatego czasami ubrania w naszym sklepie nie mają kompletu metek producenta. Zastępujemy je naszymi a informację o tym fakcie umieszczamy w szczegółach opisu takiego produktu. Nie umniejsza to atrakcyjności danej rzeczy a pozwala zaproponować wyjątkowo korzystną cenę.  

 

ZAMÓWIENIA Przyjmujemy zamówienia od zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników. Możesz również złożyć zamówienie jako użytkownik niezalogowany. Na etapie potwierdzenia zamówienia możesz sprawdzić i zmienić zamówienia oraz swoje dane. Zwróć uwagę czy podany adres jest prawidłowy i zawiera wszystkie dane niezbędne do dostarczenia paczki. Po złożeniu zamówienia otrzymasz mail z potwierdzeniem, a następnie kolejny, informujący o wysyłce, z linkiem do śledzenia przesyłki. W zakładce Moje zamówienia możesz zobaczyć szczegóły swoich dotychczasowych zamówień.

 

METODY PŁATNOŚCI Za zakupy możesz zapłacić szybkim przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem bezpiecznego serwisu przelewy24 (również PayPal). Po dokonaniu płatności zostaniesz przekierowany z powrotem na stronę www.tagless.pl Możesz też zapłacić bezpośrednio przy odbiorze paczki w punkcie lub u kuriera. Jeśli do zamówienia jest Ci potrzebna faktura, zaznacz to finalizując zakupy. Fakturę otrzymasz mailem zaraz po otrzymaniu przesyłki z zamówieniem.

 

WYSYŁKA I DOSTAWA Twoje zamówienia przygotowujemy na bieżąco, w tygodniu roboczym maksymalnie w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia (za pobraniem) lub od zaksięgowania wpłaty (przy płatnościach kartą lub przelewem.) Paczki wysyłamy za pośrednictwem DPD (dostawa pod wskazany adres) oraz Poczty Polskiej (odbiór w punkcie Poczty, na wybranej stacji Orlen i kiosku RUCH). Możliwe jest też nadanie paczki do wybranego Paczkomatu InPost. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz mail z linkiem do śledzenia przesyłki. Nasi przewoźnicy deklarują czas dostawy 1-2 dni. Jeśli dostawa przedłuża się, prosimy o kontakt – sprawdzimy co się dzieje.

 

WYSYŁKI ZAGRANICZNE Przesyłki przygotowujemy na bieżąco, w tygodniu roboczym maksymalnie w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty (przy płatnościach kartą lub przelewem.) Paczki wysyłamy za pośrednictwem DPD (dostawa pod wskazany adres), cennik dostępny TU. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz mail z linkiem do śledzenia przesyłki. Nasi przewoźnicy deklarują czas dostawy 2-4 dni. Jeśli dostawa przedłuża się, prosimy o kontakt – sprawdzimy co się dzieje.

 

ZWROT I WYMIANA  W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki możesz zmienić zdanie. Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane są przez  prosty kreator zwrotów, który daje do wyboru dwie możliwości :

1. możesz odesłać paczkę zwrotną Pocztą Polską - wystarczy, że wydrukujesz automatycznie wygenerowany dokument zwrotu i etykiety na paczkę i,  np. w drodze do pracy, zostawisz przesyłkę w dogodnej dla Ciebie siedzibie Poczty Polskiej. Opłata za dokonanie zwrotu to tylko 9 zł przy czym nie musisz jej płacić na poczcie - zostanie ona odliczona od kwoty, którą zwrócimy Tobie za odesłany towar. Jeśli chcesz wiedzieć więcej zajrzyj TU.

2. możesz nadać paczkę samodzielnie, na swój koszt - w tym celu należy włożyć do paczki wygenerowany i wydrukowany dokument zwrotu i odesłać ja na adres Isla s.c. ul.Hurtowa 4 lok.6 15-399 Białystok.

  Powyższa procedura nie jest warunkiem skorzystania z ustawowego prawa odstąpienia od umowy oraz w żaden sposób go nie ogranicza. Formularz odstąpienia od umowy, do wydrukowania, jest dostępny TU.

Zwróć uwagę aby zwracane rzeczy były nieużywane, czyste, z kompletem metek i w oryginalnym opakowaniu. Jak tylko paczka do nas dotrze i zostanie sprawdzona, zwrócimy Ci pieniądze - w ciągu maksymalnie 14 dni.

 

REKLAMACJA Towar niepełnowartościowy lub uszkodzony możesz zareklamować. Najszybciej i najwygodniej jest dodać reklamację z zakładce TWOJE KONTO, załączając zdjęcie i opis wady. Skontaktujemy się w ciągu max. dwóch dni roboczych.

Jeśli wolisz tradycyjne rozwiązania wydrukuj formularz reklamacyjny dostępny TU, wypełnij go i wyślij wraz z reklamowaną rzeczą na adres: Isla s.c. ul.Hurtowa 4 lok.6 15-399 Białystok. Reklamację rozpatrzymy w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przesyłki.

UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel