Najczęstsze pytania

ROZMIARY Różni producenci-różne rozmiarówki. Wg. jednej marki nosisz 38 wg.  innej 40, znasz to? Aby ułatwić Ci  wybór  właściwego, na stronie podajemy zawsze rozmiary wg. TAGLESS. W opisie każdego produktu podana jest też rozmiarówka producenta. METKI  Filozofia TAGLESS skupia się na korzyściach klientów stawiając temat marki i metki na dalszym planie. Dlatego czasami ubrania w naszym sklepie nie mają kompletu metek producenta. Zastępujemy je naszymi a informację o tym fakcie umieszczamy w szczegółach opisu takiego produktu. Nie umniejsza to atrakcyjności danej rzeczy a pozwala zaproponować wyjątkowo korzystną cenę.   ZAMÓWIENIA Przyjmujemy zamówienia od zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników. Na etapie potwierdzenia zamówienia możesz sprawdzić i zmienić zamówienia oraz swoje dane. Zwróć uwagę czy podany adres jest prawidłowy i zawiera wszystkie dane niezbędne do dostarczenia paczki. Po złożeniu zamówienia otrzymasz mail z potwierdzeniem, a następnie kolejny, informujący o wysyłce, z linkiem do śledzenia przesyłki. W zakładce Moje zamówienia możesz zobaczyć szczegóły swoich dotychczasowych zamówień. METODY PŁATNOŚCI Za zakupy możesz zapłacić szybkim przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem bezpiecznego serwisu przelewy24. Po dokonaniu płatności zostaniesz przekierowany z powrotem na stronę www.tagless.pl Możesz też zapłacić bezpośrednio przy odbiorze paczki w punkcie lub u kuriera. FAKTURA Jeśli do zamówienia jest Ci potrzebna faktura, zaznacz to finalizując zakupy. Fakturę otrzymasz mailem zaraz po otrzymaniu przesyłki z zamówieniem. WYSYŁKA I DOSTAWA Twoje zamówienia przygotowujemy na bieżąco,  maksymalnie w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia (za pobraniem) lub od zaksięgowania wpłaty (przy płatnościach kartą lub przelewem.) Paczki wysyłamy za pośrednictwem DPD  (dostawa pod wskazany adres) oraz Poczty Polskiej  (odbiór w punkcie Poczty, na wybranej stacji Orlen i kiosku RUCH).  Po wysłaniu zamówienia otrzymasz mail z linkiem do śledzenia przesyłki. Nasi przewoźnicy deklarują czas dostawy 1-2 dni. Jeśli dostawa przedłuża się, prosimy o kontakt –sprawdzimy co się dzieje. ZWROT I WYMIANA  W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki możesz zmienić zdanie. Wypełnij formularz zwrotu dołączony do przesyłki  (lub wydrukuj go: link) i odeślij towar na adres: Isla s.c. ul. Hurtowa 4 lok.6 15-399 Białystok. Zwróć uwagę aby zwracane rzeczy były  nieużywane, czyste, z kompletem metek i w oryginalnym opakowaniu. Jak tylko paczka do nas dotrze i zostanie sprawdzona, zwrócimy Ci pieniądze w ten sam sposób w jaki była dokonana płatność na nasze konto. W przypadku płatności z pobraniem poprosimy Cię o podanie numeru konta do zwrotu. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni. Aby wymienić towar na inny, należy dokonać zwrotu i złożyć nowe zamówienie. REKLAMACJA Towar niepełnowartościowy lub uszkodzony możesz zareklamować. Wydrukuj formularz reklamacyjny:  link, wypełnij go i wyślij wraz z reklamowaną rzeczą na adres: Isla s.c. ul. Hurtowa 4 lok.6 15-399 Białystok. Reklamację rozpatrzymy w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przesyłki.    

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel